سلام امروز میخوام سایت اصلیمون رو که یکی از پایه هاش اموزش درامد از اینترنت هست رو بهتون معرفی کنم .

لینک اول همین پستی هست که اینجا گزاشتم : کسب درامد از اینترنت بدون یک قرون سرمایه گذاری

لینک دوم صفحه اصلی سایت اصلیمون هستش :  سایت اموزشی و تفریحی https://plsenjoyit.ir

حالا چرا چون این پنجمین سایتی میشه که برای خودم میزنم ولی اولین سایتی هست که اینطوری رشد کرده

و بالای 50 سایت تا الان طراحی کردم , ولی دیگه نمیکنم , با خودم گفتم گوزه گر از کوزه شکسته اب میخوره !؟

اگه من اینهمه ادعام میشه و سایت های مردم رو (بجز طراحی سایت کار سِئو هم انجام میدادم سئو یا SEO مخفف Search Engine Optimization هستش

که ترجمه اش میشه مهارت بهینه سازی موتورهای جستجو )

بعدش شروع کردم از پارسال طراحی سایت رو گزاشتم کنار و چند سایت بدون سرمایه ( چون تمام مهارت هاشو بلد بودم از قالب بگیر تا بهینه سازی سئو و افزایش بازدید )

اما هی ازمون خطا دادم از جمله شراکت , ولخرجی و و و و اما این اولین سایتی هست که میزنم با سرمایه کمتر از 300 هزار تومن و ساعت کاری روزی 1-2 ساعت الان بعد از 57 روز

نه خوب 2 ماه میانگین بازدیدش : 7000 تا 10000 هست ( گوگل سرچ کنی حداقل یک سایت حتی با سرمایه گردن کلفت بعد 6 ماه شروع به رشد بازدید و رفتن بازدید به بیشتر از 10 هزار میکنه )

همرو یادتون میدم

همه اینارو گفتم شما دارید میبینید من با روزی 1 ساعت وقت روزی 600-700 هزار تومن الان دارم در میارم ( تا چند روزه اینده در قسمت اموزش کسب درامد از اینترنت در سایت میزارم

رایگان به شماهم یاد میدم چطوری بعد از 2 ماه با سرمایه دلبخواه سرمایه باشه نباشه بخاطر مهارت هایی که یاد میگیری ( البته منم کمکت میکنم راااااااایگان ) بازدید سایتت رو بالا میبریم ام

اگه بتونی بین 300 تومن تا 1 تومن چه برسه 5 تومن ( بعد 3 ماه قول میدم شغلتون رو ببوسید و مثل من بشینید تو خونه از سایت پول در بیارید ) البته من 19 سالمه  و بعلاوه اینکه من مثل بقیه نیستم بیام بگم پک 2 ملییونی دارم بیاید بخرید , خیر چون خدا داره درامدمو میده فقط کافیه حصوله داشته باشی و مطالب اموزشی که اعلام میکنم رو یکی یکی بخونی مهارت های مورد نیاز :

چطوری رایگان هاست و دامنه بگیریم و سایت بزنیم سه سوت اموزش میدم بهتون

چرا باید سایت من که فقط روزی 10 هزار بازدید داره روزی 800 در بیاره !؟ ( چون ما داریم با یه شرکت هلندی به دلار در میاریم , تبلیغ بالای سایت هست

یک تبلیغ 60*480 بعد از هفت پست بررتر سایت )

الان سایت های ایرانی به تومن به ازای هر 1k بازدید نهایت 10 هزار تومن و به ازای هر کلیک نهایت 700-800 تومن

اما 4 شرکت خارجی که من بلدم و بهترینشون همین هلندی هست که نشونتون میدم چطوری میزنه به ولت بیتکوین

و چطوری محدودیت نداره هر وقت لنگ شی بهت میده , حداقل درامد چون به دلار هست هر 1k بازدید به دلار بین 1 دلار 20 سنت تا 1 دلار 70 سنت میده که به

تومن تبدیلش کنیم میشه بین 60 هزار تومن تا 90 هزار تومان و به ازای هر کلیک بین 15 سنت تا 25 سنت میده = بین 7500 تومن تا 12500 تومن

حالا فک کنم 3 تا از این تبلیغ ها بزاری تو سایت ! الان من درامدم بعد از 2 ماه هفته ای 5 تومن حداقل هست تازه فقط 1 تبلیغ گزاشتیم

اینهمه صحبت کردیم به این برسیم

حالا چرا میگم توی سایت پیش من یاد بگیرید بهتره ؟

  1. با من باشید بجای سایت های ایرانی با سایت های خارجی کار میکنیم یعنی درامد تا 10 برابر + یاد دادن نقد کردن )
  2. همه این اموزش ها رایگان رایگان هست و اگه میخواید ببینید واقعی هست به سایت بنده نگاه کنید , و عمر سایت و بازیدید و تبلیغ رو مشاهده کنید
  3. خیلی اموزش های دیگه هم بصورت رایگان قراره بزارم
  4. میتونم باهم در ارتباط باشیم
  5. سرمایه از 50 هزار تومن شروع میشه ( به این معنی نیست با 50 تومن شروع کنید رشد نکنید همین سایت خود 30 روز اول 45 تومن سرمایه گذاشتم اما سرمایه بیشتر سرعت بهتر )

  

حالا چرا من نمیام مثل بقیه پول پکیج بگیرم یا مثلا یکی بم ایده داد برای دیدن ویدیو ها و پست های اموزشی باید عضو سایت بشید و هر ماه 200 هزار تومان حق عضویت

پرداخت کنی , ولی من وقتی رایگان کلاس برگذار کنم + بازدید بیشتر حس خوبی بهم دست میده چند وقت دیگه ببینم خیلی ها بخاطر اموزش من تو مدت خیلی کوتاه پولدار شدند ,

و اینکه برای شروع حتی 50 تومن پول نداشتند چیزیرو تغیر نیمده ( ببینم انگیزنه دارید خودمم براتون خرج میکنم چون خدا داده و خواهد داد)

  

لینک محبوبترین مطالب سایت برای کسب درامد مجازی

اموزش کسب درامد دلاری با روش PTC با سایت Scarlet Click

معرفی جدیدترین و اسان ترین روش کسب درامد از طریق اینترنت

معرفی و اموزش یکی از معروف ترین روش های کسب درامد از اینترنت